Open Huis op zaterdag 12 september

Zaterdag 12 september organiseren we een Open Huis. Om deze activiteit op een veilige manier te organiseren willen we je vragen om rekening te houden met onze coronamaatregelen.

Reserveer een plaats voor één van de tijdsblokken en maak een kennismakingsronde langs verschillende docenten en instrumenten. Tijdens de kennismakingsronde word je van lokaal naar lokaal gebracht voor een korte proefles bij de aanwezige docenten. Tussen elke proefles worden de instrumenten schoongemaakt. Een goede manier om kort kennis te maken met meerdere instrumenten en docenten. Wil je daarna een wat langere proefles volgen bij één of twee docenten? Dan kun je die hier aanvragen.

Er zijn 7 reserveringen mogelijk per tijdsblok met daarin een keuze uit een reservering voor 1 volwassene en 1 kind óf alleen een reservering voor 1 volwassene. Om voldoende afstand te kunnen houden in ons gebouw is het helaas niet mogelijk om met meerdere kinderen tegelijkertijd dit open huis te bezoeken.

Beschikbare tijdsblokken:
13.00 – 14.00: aanwezige docenten/instrumenten:

Wolfgang Keller (saxofoon), Johan Paap (accordeon), Marijke Bos (dwarsfluit), Erna Nieuwenkamp (piano), Erik Warmerdam (klassiek gitaar), Honoré Prins (koper), Aron Raams (elektrische gitaar/popgitaar)

14.30 – 15.30: aanwezige docenten/instrumenten:

Cengiz Gürses (piano), Bas Apswoude (saxofoon), Marleen Zoutman (viool), Heleen Dik (hobo), Jolijn Goethals (piano), Andreas Carree (slagwerk), Pien Breeuwsma (ukelele en zang)

Aanmelden is niet meer mogelijk.