Online lesperiode verlengd (update 24-03-2021)

Helaas betekenen de nieuwe versoepelingen voor de muziekschool nog geen veranderingen. De muziekschool is een culturele instelling en publieke locatie en zal daarom nog even gesloten moeten blijven. Heel erg jammer, maar wij gaan verder met onze online lessen.

Helaas kunnen we nog niet van start gaan met de nieuwe kindercursussen zoals gepland. Zodra we weer open mogen zullen we nieuwe data communiceren. Wij hopen dat ook wij over een paar weken aan de beurt zijn om open te gaan en dat jullie nog even geduld hebben en willen wachten met ons op de nieuwe startdata. Heb je nog niet ingeschreven, maar wel belangstelling voor één van onze kindercursussen? Stuur dan alvast een mail naar info@hillegomsemuziekschool.nl dan houden we je op de hoogte van het moment dat we van start kunnen gaan met de cursus.

Het programma van de kindercursussen bestaat uit het oude vertrouwde programma, maar heeft ook een aantal nieuwe dingen! Namelijk twee nieuwe docenten: Lida Straathof (kinderkoor) en Merel van der Laan (Muziek voor Kleuters en Muzikale Ontdekkingsreis). Maar er zijn ook twee splinternieuwe kindercursussen ontwikkelt door viooldocente Marleen Zoutman. We gaan van start met de cursus Kleuterviool en Viool aan de Basis. Twee korte cursussen van 8 lessen waarin jonge kinderen kennis kunnen maken met de viool.

Meer informatie over tarieven, data en inhoud van de kindercursussen vind je op deze site.