Nieuwe kindercursussen!

We zijn heel blij dat we online door kunnen gaan met ons lesprogramma, maar dat is helaas niet mogelijk voor de groepslessen. Toch hebben niet stil gezeten en zijn er nieuwe kindercursussen gepland die van start zullen gaan na de voorjaarsvakantie. Natuurlijk in de hoop dat de coronamaatregelen dat tegen die tijd ook toe zullen laten.

Het programma van de kindercursussen bestaat uit het oude vertrouwde programma, maar heeft ook een aantal nieuwe dingen! Namelijk twee nieuwe docenten: Lida Straathof (kinderkoor) en Merel van der Laan (Muziek voor Kleuters en Muzikale Ontdekkingsreis).

Maar er zijn ook twee splinternieuwe kindercursussen ontwikkelt door viooldocente Marleen Zoutman. We gaan van start met de cursus Kleuterviool en Viool aan de Basis. Twee korte cursussen van 8 lessen waarin jonge kinderen kennis kunnen maken met de viool.

Meer informatie over tarieven, data en inhoud van de kindercursussen vind je op deze site. Heb je nog vragen stuur dan gerust een mail naar info@hillegomsemuziekschool.nl