Corona update 15 december

MUZIEKSCHOOL GAAT ONLINE VERDER

Vanavond werden er nieuwe maatregelen aangekondigd en helaas betekent dit ook dat de Hillegomse Muziekschool vanaf dinsdag 15 december weer haar deuren moet sluiten t/m 19 januari.  Gelukkig hebben wij vanuit de vorige lockdown-periodes geleerd dat het heel goed mogelijk is om de individuele lessen online voort te zetten via beeldbellen. Dus de muziekschool gaat niet dicht, nee wij gaan weer online verder! De docenten nemen contact met al hun leerlingen op om een afspraak te maken over hoe zij dit zullen gaan oppakken. En wij hopen dat we op woensdag 20 januari weer live verder kunnen gaan!

GROEPSLESSEN TIJDELIJK STIL

Het is heel fijn om online verder te kunnen met de individuele lessen, maar helaas is dit geen optie voor de groepslessen. Samen muziek maken is online helaas niet mogelijk. We zetten alle groepslessen dus t/m 19 januari stil en pakken daarna de lessen weer op.