Koningsdag

Ook dit jaar verzorgt de Hillegomse Muziekschool wederom twee leuke workshops. Nieuw dit jaar is de workshop voor volwassenen. De workshop ‘zang en body percussie’ is voor iedereen vanaf 15 jaar en geef je een voorproefje van Het Muziekatelier, een nieuw project in de muziekschool. Tijdens deze workshop gaan we een ritme creëren met bodysounds en samen zingen. Je hoeft geen ervaring te hebben met muziek maken om mee te kunnen doen aan deze workshop. De workshop ‘Muziek voor Peuters’ is voor kinderen van 1,5 tot 3 jaar. Dit is een workshop waarin u samen met uw peuter aan de slag gaat met muziek.

Vooraf aanmelden via de website van het Oranjecomité is wenselijk. Inschrijven kan vanaf zaterdag 13 april t/m zondag 21 april.

Binnenlopen in de Maartenskerk op Koningsdag zelf om te zien of er nog plek is, is ook mogelijk. Deelname aan deze workshops is gratis.

15.00 – 15.30 Workshop Zang en Body percussie voor volwassenen

15.45 – 16.05 Workshop Muziek voor Peuters