Kinderboekenweekconcert

Ook dit jaar zijn de leerlingen van de Hillegomse Muziekschool weer uitgenodigd om te komen optreden in de bibliotheek tijdens de Kinderboekenweek. Het thema dit jaar is: “Worden wat je wil?” en gaat over beroepen. Je kunt bij dit thema vast wel passend repertoire vinden of anders denken aan het beroep ‘muzikant’.

Het concert is op zaterdag 9 oktober in de bibliotheek en speciaal bedoeld voor de muzikanten t/m 12 jaar.

Muziekschoolleerlingen die mee willen doen kunnen zich vanaf volgende week hier aanmelden.

Er zijn 2 concerten waarin steeds ruimte is voor 8 kinderen om mee te doen aan het optreden:

Concert 1: 14.30 – 15.00

Concert 2: 15.30 – 16.00

Bij de reservering boek je een optreedplek voor je kind en  geeft daarbij ook aan hoeveel personen publiek er mee zullen komen.

Voor het lesprogramma van de muziekschool is geen coronatoegansbewijs nodig. Maar voor concerten in de muziekschool of op een andere locatie in het dorp gelden de evenementenregels en is dat coronatoegangsbewijs wel nodig. Dat betekent dat iedereen van 13 jaar en ouder een coronatoegangsbewijs nodig heeft om het Kinderboekenweekconcert te kunnen bezoeken. Dit bewijs maak je met een negatieve testuitslag, een vaccinatiebewijs of een bewijs dat je hersteld bent van corona.

Reserveer hieronder je optreedplek!